Akademia e-marketingu dla MŚP. Przedsiębiorcy z Podlasia wezmą udział w darmowym szkoleniu

Materiał informacyjny WeNet
W połowie marca ruszyła już 11 edycja Akademii e-marketingu dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Jest to cykl bezpłatnych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w sieci. Wiosenna odsłona wydarzenia organizowana jest w kilku polskich miastach. Jednym z nich jest Białystok. Szkolenie odbędzie się 18 maja 2023 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym przy ul. Żurawiej 71. Właściciele małych i średnich firm podczas spotkań ze specjalistami zdobędą wiedzę np. z zakresu tworzenia strony internetowej, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania przydatnych narzędzi promocyjnych.

Akademia e-marketingu jest organizowana już po raz 11. W poprzednich edycjach udział wzięło w sumie kilka tysięcy uczestników. Wydarzenie zawsze przyciąga mnóstwo zainteresowanych. Nie inaczej jest w przypadku wiosennej odsłony Akademii.

– Cieszymy się na kolejne spotkanie z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę oraz pomożemy im zaplanować strategię rozwoju ich biznesu w Internecie. Organizowane przez nas szkolenie to dla uczestników nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz prowadzenia rozmów i konsultacji z naszymi specjalistami – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

W Białymstoku szkolenie dla przedsiębiorców odbędzie się 18 maja 2023 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym przy ul. Żurawiej 71. Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci z firmy WeNet Group, która jest organizatorem Akademii e-marketingu. Doradcy internetowi przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.

– Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być aktywna w Internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w Google. Dobrze zaplanowany i kontrolowany e-marketing daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.Aby jednak odnieść sukces, potrzebna jest znajomość efektywnych metod promocji w sieci. Chcemy przekazać nowoczesną wiedzę z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o sztucznej inteligencji, o której ostatnio jest głośno. Nie ma się jednak czego obawiać, AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje za to wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu. Trzeba więc znać tego rodzaju narzędzia – dodaje Grzegorz Kordas.

Program wydarzenia składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy w ciekawy i przystępny sposób przekażą uczestnikom swoją cenną wiedzę i podzielą się doświadczeniem. Przedsiębiorcy z sektora MŚP otrzymają kompleksowy poradnik na temat tego, jak budować i z sukcesem rozwijać swoją firmę w sieci. Poznają tajniki związane z budową firmowej witryny internetowej oraz skuteczne działania SEO. Dowiedzą się także, jak sprzedawać online z pomocą usług Google oraz jak realizować strategię w mediach społecznościowych i mierzyć efektywność działań.

Prelegenci poruszą również bieżące tematy. Opowiedzą np. o obowiązującej od tego roku dyrektywie Omnibus, nakładającej na sprzedawców internetowych nowe obowiązki. To ważna kwestia, gdyż znajomość zmian w przepisach prawa jest koniecznością.

– Cały program Akademii dostosowaliśmy do potrzeb sektora MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z poprzednich edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Warsztaty mają pomóc właścicielom małych i średnich firm przyswoić praktyczną wiedzę z podstaw e-marketingu. Jako Google Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Uczestnicy będą mieli też możliwość porozmawiania z naszymi ekspertami, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą i podpowiedzą, jakie konkretne działania w Internecie warto prowadzić – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Poza Białymstokiem wiosenna edycja Akademii e-marketingu zagościła już w takich miastach jak Gdańsk, Katowice i Warszawa. Jak dotąd wzięło w niej udział ponad 700 przedsiębiorców. Udział w wydarzeniu jest darmowy. Aby zgłosić uczestnictwo, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym Akademii e-marketingu jest firma WeNet Group.

Partnerami strategicznymi szkoleń są: Klub Integracji Europejskiej, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach. Patroni medialni to: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Akademia e-marketingu dla MŚP. Przedsiębiorcy z Podlasia wezmą udział w darmowym szkoleniu - Kurier Poranny

Wróć na augustow.naszemiasto.pl Nasze Miasto