Kiwi.com wprowadziło usługę blokady ceny – klienci mogą zablokować cenę lotu i za bilet lotniczy zapłacić później

Materiał informacyjny Kiwi.com
Kiwi.com, wiodąca firma z branży travel-tech i wyszukiwarka tanich lotów, wprowadziła dla klientów nową funkcję - Price Lock/Blokada Ceny - która umożliwia zamrożenie ceny biletu lotniczego na 72 godziny, bez konieczności natychmiastowej płatności. Nowa funkcjonalność to jeden z elementów rozwoju platformy, w celu umożliwienia jak najtańszych i najdogodniejszych podróży.

Dynamika cen za loty

Linie lotnicze zazwyczaj stosują dynamiczne ceny, zmieniając taryfy w zależności od popytu i dostępności, aby zoptymalizować zyski. Przez to klienci w ciągu zaledwie jednego tygodnia często muszą zapłacić o 30% więcej. W szczycie sezonu ceny biletów w potrafią wzrosnąć nawet o 50% w porównaniu do okresów pozaszczytowych. Najbardziej znaczące podwyżki obserwuje się zazwyczaj na 14 dni przed planowaną podróżą. Blokada cen została zaprojektowana, aby zapewnić podróżującym przewagę — blokowanie bieżących cen, omijanie zaskakujących skoków cen i zapewnianie spokojnego procesu decyzyjnego.

Blokada ceny

Blokada ceny będzie szczególnie korzystna dla podróżujących, którzy chcą skorzystać z atrakcyjnej oferty linii lotniczych, ale mogą potrzebować dodatkowego czasu na podjęcie decyzji. Usługa Price Lock blokuje cenę biletu dla klienta na trzy dni, więc jeśli cena wzrośnie w ciągu kolejnych 72 godzin, klient zapłaci tę kwotę, którą sobie zamroził. Dodatkowo, w przypadku, jeśli cena spadnie, klient zawsze zapłaci niższą cenę, niezależnie od Blokady Cenowej. Wstępne dane Kiwi.com, tuż po uruchomieniu usługi pokazują, że ponad połowa klientów (56,6%) decydujących się na Blokadę Ceny kontynuuje rezerwację po pierwotnie ustalonej cenie.

Michal Šindelář, wiceprezes ds. produktów konsumenckich, podkreśla dynamiczny charakter branży, szczególnie w zakresie cen: „Blokada ceny jest naszą odpowiedzią na niepokój, jaki towarzyszy podróżującym w trakcie rezerwacji lotów. Daje naszym klientom ten kluczowy czas na przemyślenie zakupu i dopracowanie szczegółów. Dzięki zamrożeniu taryf na 72 godziny, nasi klienci oszczędzają średnio 24 euro. W Kiwi.com usuwanie barier w podróży zawsze było naszą misją.”

Bilety bez usług dodatkowych

W celu skorzystania z usługi, klienci wpłacają kaucję w wysokości 10% ceny biletu. Jeśli cena za bilet wzrośnie (do maksymalnej kwoty 200 EUR) przed wygaśnięciem blokady, pasażer nadal zapłaci pierwotną, niższą cenę. W przypadku spadku ceny, skorzystają z nowej, niższej stawki. Obecnie blokada cen obejmuje wyłącznie cenę biletu lotniczego, ponieważ ze względu na różne zasady linii lotniczych Kiwi.com nie może zagwarantować stałych cen usług dodatkowych, takich jak bagaż czy ubezpieczenie.


O Kiwi.com
Kiwi.com to wiodąca globalna firma z branży technologii turystycznych z siedzibą w Czechach, zatrudniająca ponad 1200 osób na całym świecie. Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując 2 miliardy kontroli cen dziennie dla 95% globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Kiwi.com wprowadziło usługę blokady ceny – klienci mogą zablokować cenę lotu i za bilet lotniczy zapłacić później - Podlaskie Nasze Miasto

Wróć na augustow.naszemiasto.pl Nasze Miasto