Kampania promocyjna województwa podlaskiego w Augustowie

ro2
7 sierpnia, na Rynku Zygmunta Augusta, odbędzie się impreza inaugurująca wewnętrzną kampanię promocyjną województwa podlaskiego. Będzie miała charakter pikniku rodzinnego - z występami zespołów muzycznych Kalinka, Klekociaki i Czeremszyna. W jej trakcie przewiduje się szereg różnorodnych atrakcji, w tym konkursy, gry i zabawy dla dzieci z atrakcyjnymi i licznymi nagrodami.

Przewiduje się prezentację zabytkowego dyliżansu pocztowego w ramach akcji „Podlaska Poczta Polowa”, oficjalne otwarcie specjalnej strony internetowej kampanii oraz uroczystą inaugurację samej kampanii poprzez wypuszczenie w powietrze 5 tysięcy kolorowych baloników. Zwieńczeniem obfitującego w atrakcje dnia będzie koncert zespołu Karimski Club - międzynarodowej grupy muzycznej czerpiącej z wielu kultur i gatunków muzycznych, w tym m.in. brzmień słowiańskich. Repertuar grupy doskonale wpisuje się więc w charakter kampanii promocyjnej województwa, której motywem przewodnim będzie szeroko rozumiana różnorodność regionu.

Więcej o kampanii...

W sierpniu rozpoczyna się kampania promocyjna województwa podlaskiego, mająca na celu wykreowanie wizerunku tego regionu, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, zamieszkiwanego przez gościnnych ludzi, doskonałego do życia. Ocenia się, że w ciągu najbliższych kilku lat będzie to jeden z najbardziej pożądanych kierunków podróży na mapie naszego kraju. Władze regionu dokładają starań, aby ten zakątek Polski stał się miejscem atrakcyjnym turystycznie i handlowo, ale również miejscem gdzie można wygodnie i ciekawie pracować oraz żyć.

Motywem przewodnim kampanii promocyjnej będzie szeroko pojmowana różnorodność województwa, postrzegana m.in. poprzez pryzmat kultury, religii, przyrody, kulinariów. Kampania obejmie szereg działań z zakresu marketingu bezpośredniego, reklamę typu outdoor oraz emisję materiałów reklamowych w środkach masowego przekazu o zasięgu regionalnym.

Hasło przewodnie kampanii, jej idea kreatywna to: „WARTO TU ŻYĆ, ZAWSZE WARTO TU WRACAĆ…”

Hasło zostało opracowane przez Profesora Leona Tarasewicza, który zgodził się jednocześnie użyczyć swojego głosu na potrzeby telewizyjnych i radiowych spotów reklamowych. Oprócz Profesora w spotach wezmą udział dwa inne autorytety związane z naszym województwem: Profesor Andrzej Strumiłło (Ziemia Suwalska) oraz Jacek Szymański (Ziemia Łomżyńska).

Działania z zakresu marketingu bezpośredniego to przede wszystkim dwie duże plenerowe imprezy promocyjne inaugurujące i finalizujące sierpniową kampanię promocyjną, oraz miesięczna akcja promocyjna o charakterze road show „Podlaska Poczta Polowa”.

Źródło: Wrota Podlasia

Kiedy zakaz chowu klatkowego kur w Polsce?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3