Kampania promocyjna województwa podlaskiego w Augustowie

ro2
7 sierpnia, na Rynku Zygmunta Augusta, odbędzie się impreza inaugurująca wewnętrzną kampanię promocyjną województwa podlaskiego. Będzie miała charakter pikniku rodzinnego - z występami zespołów muzycznych Kalinka, Klekociaki i Czeremszyna. W jej trakcie przewiduje się szereg różnorodnych atrakcji, w tym konkursy, gry i zabawy dla dzieci z atrakcyjnymi i licznymi nagrodami.

Przewiduje się prezentację zabytkowego dyliżansu pocztowego w ramach akcji „Podlaska Poczta Polowa”, oficjalne otwarcie specjalnej strony internetowej kampanii oraz uroczystą inaugurację samej kampanii poprzez wypuszczenie w powietrze 5 tysięcy kolorowych baloników. Zwieńczeniem obfitującego w atrakcje dnia będzie koncert zespołu Karimski Club - międzynarodowej grupy muzycznej czerpiącej z wielu kultur i gatunków muzycznych, w tym m.in. brzmień słowiańskich. Repertuar grupy doskonale wpisuje się więc w charakter kampanii promocyjnej województwa, której motywem przewodnim będzie szeroko rozumiana różnorodność regionu.

Więcej o kampanii...

W sierpniu rozpoczyna się kampania promocyjna województwa podlaskiego, mająca na celu wykreowanie wizerunku tego regionu, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, zamieszkiwanego przez gościnnych ludzi, doskonałego do życia. Ocenia się, że w ciągu najbliższych kilku lat będzie to jeden z najbardziej pożądanych kierunków podróży na mapie naszego kraju. Władze regionu dokładają starań, aby ten zakątek Polski stał się miejscem atrakcyjnym turystycznie i handlowo, ale również miejscem gdzie można wygodnie i ciekawie pracować oraz żyć.

Motywem przewodnim kampanii promocyjnej będzie szeroko pojmowana różnorodność województwa, postrzegana m.in. poprzez pryzmat kultury, religii, przyrody, kulinariów. Kampania obejmie szereg działań z zakresu marketingu bezpośredniego, reklamę typu outdoor oraz emisję materiałów reklamowych w środkach masowego przekazu o zasięgu regionalnym.

Hasło przewodnie kampanii, jej idea kreatywna to: „WARTO TU ŻYĆ, ZAWSZE WARTO TU WRACAĆ…”

Hasło zostało opracowane przez Profesora Leona Tarasewicza, który zgodził się jednocześnie użyczyć swojego głosu na potrzeby telewizyjnych i radiowych spotów reklamowych. Oprócz Profesora w spotach wezmą udział dwa inne autorytety związane z naszym województwem: Profesor Andrzej Strumiłło (Ziemia Suwalska) oraz Jacek Szymański (Ziemia Łomżyńska).

Działania z zakresu marketingu bezpośredniego to przede wszystkim dwie duże plenerowe imprezy promocyjne inaugurujące i finalizujące sierpniową kampanię promocyjną, oraz miesięczna akcja promocyjna o charakterze road show „Podlaska Poczta Polowa”.

Źródło: Wrota Podlasia

Ziemia polskich rolników warta miliony

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie