Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Kolejna gorąca impreza w Largo Club Toruń za nami! Zobaczcie, co się działo

Kolejna gorąca impreza w Largo Club Toruń za nami! Zobaczcie, co się działo

Matura z języka angielskiego. Odwiedziliśmy uczniów II LO w Dąbrowie Górniczej

NOWE
Matura z języka angielskiego. Odwiedziliśmy uczniów II LO w Dąbrowie Górniczej

Polecamy

Jaki prezent kupić na Dzień Matki? Sprawdź nasze propozycje

Jaki prezent kupić na Dzień Matki? Sprawdź nasze propozycje

Aromatyczny kompot z mrożonych wiśni. Ten przysmak smakuje jak od mamy

Aromatyczny kompot z mrożonych wiśni. Ten przysmak smakuje jak od mamy

Tu możesz spędzić wymarzony weekend z rodziną. Śląska perełka cię nie zawiedzie

Tu możesz spędzić wymarzony weekend z rodziną. Śląska perełka cię nie zawiedzie